|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Top of the Lake /... |
#88 |
televize |
Zdeněk Holý |
Ačkoli přesun kreativních sil z kinematografie do televizního průmyslu zjevně pokračuje, ne každý tvůrce v rámci televizní produkce si dokáže prosadit svoji vizi světa. Někteří umělečtí... |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Život Adély /... |
#88 |
zoom |
Dominika Prejdová |
Život Adély (La vie d'Adèle), kronika jedné lásky mezi dvěma mladými ženami tuniského režiséra Abdellatifa Kechicheho, získal letos Zlatou palmu v Cannes. Udělení hlavní ceny Kechichově filmu... |
|
 |
Venuše v kožichu aneb... |
#88 |
zoom |
Anna Kopecká |
Snímek La Vénus à la fourrure (Venuše v kožichu) režiséra Romana Polanskiho byl poprvé uveden v hlavní soutěži letošního festivalu v Cannes. Spíše než klasický rozbor formy, obsahu, nedostatků... |
|
 |
|
 |
Rychle a zběsile 6 /... |
#88 |
kritika |
Jiří Flígl |
Když se před rokem pěly ódy na Avengers, řada kritik a recenzí vyzdvihovala údajnou unikátnost marvelovského filmového seriálu, jehož jednotlivé díly byly provázány cameo rolemi i teaserovými... |
|
 |
Rozkoš v oblacích /... |
#88 |
kritika |
Kamila Dolotina |
Nová komedie Pedra Almodóvara Rozkoš v oblacích přináší koktejl režisérových emblematických motivů: nezřízenou lačnost, zběsile zašmodrchané vztahy i zamýšlenou vraždu. A také podmanivé... |
|
 |
Star Trek: Do temnoty /... |
#88 |
kritika |
Vít Schmarc |
Alternativní osudy posádky kapitána Jamese T. Kirka, odstartované v roce 2009 řízným akčním znovuzrozením filmového Star Treku seriálovým specialistou J. J. Abramsem, slibovaly v sequelu namířit... |
|
 |
|
 |
|
 |
Muž z oceli /... |
#88 |
kritika |
Daniel Řehák |
Režisér a producent Christopher Nolan získal v Hollywoodu pověst garanta filmařské i řemeslné kvality, která nachází stejně přívětivou odezvu u diváků i kritiky. Není tedy divu, že studio Warner... |
|
 |
Jen Bůh odpouští /... |
#88 |
kritika |
Ondřej Pavlík |
Nicolas Winding Refn bývá opakovaně kárán za nekritickou glorifikaci násilné maskulinity. Je však třeba jedním dechem dodat, že dánský provokatér se nikdy pouze neopájí drtivou tělesnou dominancí... |
|
 |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|