|
Editorial č.33 |
#33 |
editorial |
Helena Bendová |
Některé filmy jsou pro mne zajímavé pouze coby negativní příklady toho
špatného, co je možné (s) filmem dělat. Poslední snímek Larse von Triera
Dogville – ač mnohými ceněný, jak se můžete... |
|
|
|
|
Festival Némo aneb... |
#33 |
glosa |
Kamila Boháčková |
Je známou věcí, že současné dění na rozlehlém poli kinematografie se již
několik desetiletí neodehrává pouze v klasických filmových sálech, ale i v
rámci výstav současného výtvarného... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavel Bárta |
#33 |
profil |
Jiří Horníček |
"Film mi připomíná nedosažitelné nekonečno; čím víc do něj
pronikám, tím rozměrnější prostory v něm pro sebe objevuji. Věřím, že tato
původně pouťová atrakce dokáže svými... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Za nový latinskoamerický... |
#33 |
téma |
David Čeněk |
Od prvního vzepětí v Chile roku 1969 až po manifest Fernanda Birriho v roce
1985 lze chápat označení nový latinskoamerický film jako synonymum
latinskoamerického obrození. Přestože se filmy... |
|
|
Úvod / Téma: Nový... |
#33 |
téma |
David Čeněk |
Je poněkud zkreslující označovat kinematografie zemí téměř celého
kontinentu jediným přídavným jménem – latinskoamerický, protože každá zvlášť má
svou vlastní historii a něčím se... |
|
|
|
|
|