 |
|
 |
Portréty v umírajících... |
#113 |
report |
Jakub Felcman |
Že byl letošní ročník festivalu v Cannes jubilejní (70.), došlo jeho návštěvníkovi pozvolna až během konání přehlídky, kam evidentně nikdo nepřijel příliš slavit, ale takzvaně naplno „do... |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Ozu chudých / Po bouři |
#113 |
kritika |
Antonín Tesař |
Hirokazu Koreeda v jednom rozhovoru mluvil o tom, v čem je postava Rjóty, hlavního hrdiny jeho nového filmu Po bouři, autobiografická. Rjóta, stejně jako Koreeda, ve svých dvacátnických letech vyhrál... |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
Bon appétit / Oklamaný |
#113 |
kritika |
Martin Šrajer |
Nový film Sofie Coppola začíná jako pohádka. V době války Severu proti Jihu kráčí zamlženým lesem dívka. Pobrukuje si písničku a do košíku sbírá houby. Vzdálené dunění děl ji nechává... |
|
 |
|
 |
Vidět znamená žít /... |
#113 |
kritika |
Ondřej Pavlík |
Pohlcující obrazy válečné vřavy, burácející hudební doprovod, nepolevující napětí. Dunkerk má, zejména je-li sledován na monstrózním plátně kina IMAX, nepochybně parametry výsostně... |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|