|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
Řez globalizující se... |
#134 |
kritika |
Martin Šrajer |
Íránsko-americký režisér Ramin Bahrani dosud natáčel převážně nízkonákladová indie dramata. Ve filmu Sbohem, Solo se senegalský taxikář spřátelí se sedmdesátníkem, který plánuje spáchat... |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Nabouraný film / Bourák |
#130 |
kritika |
Martin Šrajer |
Jsou různé možnosti, jak se vypořádat s krizí středního věku. Někdo začne meditovat, někdo se vrhne na adrenalinové sporty. A někdo napíše a natočí film, do něhož projektuje všechna svá tajná... |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Zvířecí láska / Favoritka |
#121 |
kritika |
Martin Šrajer |
Hrdinové filmů Yorgose Lanthimose se chovají jako zvířata. I když nosí drahé róby a rozhodují o budoucnosti Anglie. Jeho nový snímek Favoritka je navenek výpravným dobovým dramatem o vášních a... |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Selhání systému /... |
#119 |
kritika |
Martin Šrajer |
Jedna z nejvýmluvnějších scén neorealistické klasiky Zloději kol se odehrává v zastavárně, kam ústřední pár přichází prodat svá povlečení. Místnost je až po strop zaplněna ložním prádlem... |
|
 |
Příběhy, které si... |
#118 |
kritika |
Martin Šrajer |
Devět let po dramatu Mezi zdmi, za které obdržel Zlatou palmu, se Laurent Cantet v loňském roce vrátil do Cannes s Lekcí. Tentokrát se musel spokojit s uvedením v sekci Un certain regard. V hlavní... |
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Pozor, vyletí ptáček /... |
#115 |
kritika |
Martin Šrajer |
Dospívání je náročné – zvlášť pro lesbickou dívku s paranormálními schopnostmi z konzervativní protestantské rodiny. Thelmu rodiče sledují na každém kroku ve skutečném i virtuálním prostoru.... |
|
|
|