Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Nevadí mi označení „ženský film“, vadí mi jeho konotace
kamera-pero / český film / Klára Vlasáková / 21. 2. 2023
Přečteno 172x
Článek vyšel v časopise Cinepur #145, únor 2023.
Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ Z RUBRIKY kamera-pero
Spojení emocí / Rozhovor s Alejandrem Loayzou Grisim
DALŠÍ Z RUBRIKY český film
Hora dokumentární / Lucie Králová
Proměnit svůj první film v první film na světě
Kentusácká vlna / Spiknutí holčičích hoven
„Všechno v mých filmech se stalo“ / Bára Anna Stejskalová
Piargy / Magický realismus ve Slovenském štátě
Něžný vypravěč dětských příběhů / Jiří Hanibal
RUBRIKY
anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (121) / fenomén (83) / festival (117) / flashback (19) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (18) / kauza (1) / kniha (134) / kritika (1126) / mimo kino (194) / novinka (829) / pojem (36) / portrét (54) / profil (101) / reflexe (27) / report (152) / rozhovor (187) / scénář (4) / soundtrack (90) / téma (1042) / televize (140) / událost týdne (294) / videohra (85) / web (46) / zoom (174)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #145, únor 2023
Z obsahu tištěného čísla:
Australská kriminální historie Justina Kurzela (Siarhei Samusevich, téma)
Nevadí mi označení „ženský film“, vadí mi jeho konotace (Klára Vlasáková, kamera-pero)
Láska u moře / „Věřil jsem, že je život básní“ (, flashback)
Normalizovaný český strach / Oběť (Kamila Dolotina, kritika)
Nesmrtelnost fragmentů / IMMORTALITY (Ondřej Pavlík, videohra)
Momentální fascinace a králičí nory / Editorial 145 (Antonín Tesař, editorial)