Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Přelomová léta české kinematografie

téma / anketa: Film po sametu / Lukáš Skupa / 4. 2. 2020

Přečteno 1162x

Článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020.

Sdílejte na Facebook.com

Vytisknout článek

Ohodnoťte článek

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.


komentáře

    přepište kód:

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #145

#145

únor 2023



DALŠÍ ČLÁNKY


DALŠÍ Z RUBRIKY téma

Úvod k tématu Blízký východ

#142 Adaptace / Úvod k tématu

Extrémní kinematografie - úvod k tématu

Úvod do Wese Andersona

Současná česká animace po velkém nadechnutí

Úvod k tématu: Film a ekologie

Úvod k tématu: Česká detektivka

Z bodu nula na západ od Bukurešti / Vznik a vývoj rumunské nové vlny


DALŠÍ Z RUBRIKY anketa

Anketa / Nejlepší filmy roku 2022

Nejlepší filmy roku 2021 podle čtenářů Cinepuru

Nejlepší filmy roku 2021

Tenkrát a dnes na Východě

Třeba nakonec narostou křídla / Rok 2020 v kinematografii

Nejlepší filmy roku 2020

To nejlepší z fantasy

Jak se daří debutantům ve střední Evropě?


POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA

Úvod k tématu Blízký východ

#142 Adaptace / Úvod k tématu

Extrémní kinematografie - úvod k tématu

Úvod do Wese Andersona

Současná česká animace po velkém nadechnutí


RUBRIKY

anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (120) / fenomén (83) / festival (117) / flashback (18) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (17) / kauza (1) / kniha (133) / kritika (1122) / mimo kino (193) / novinka (825) / pojem (36) / portrét (53) / profil (100) / reflexe (27) / report (150) / rozhovor (187) / scénář (4) / soundtrack (89) / téma (1035) / televize (139) / událost týdne (292) / videohra (84) / web (46) / zoom (174)

Cinepur #127 Tento článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020

Z obsahu tištěného čísla:

Hoří, mí vlastníci / Vlastníci (Ondřej Pavlík, kritika)

Jan Němec / Histoire(s) du cinéma Jana Němce (Marika Kupková, téma)

Nebýt slyšet není důvod k mlčení / Bídníci (Dan Krátký, kritika)

Tam někde ve filmu je pravda / Slitování (Jakub Felcman, kritika)

Privatizační, restituční a prostituční komedie 90. let (Kamil Fila, téma)

Milostný dopis svobodě / Portrét dívky v plamenech (Šárka Gmiterková, kritika)

+ více...