Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Přečteno 1162x
Článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ ČLÁNKY
DALŠÍ Z RUBRIKY téma
Extrémní kinematografie - úvod k tématu
Současná česká animace po velkém nadechnutí
Úvod k tématu: Film a ekologie
Úvod k tématu: Česká detektivka
Z bodu nula na západ od Bukurešti / Vznik a vývoj rumunské nové vlny
DALŠÍ Z RUBRIKY anketa
Anketa / Nejlepší filmy roku 2022
Nejlepší filmy roku 2021 podle čtenářů Cinepuru
POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA
RUBRIKY
anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (120) / fenomén (83) / festival (117) / flashback (18) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (17) / kauza (1) / kniha (133) / kritika (1122) / mimo kino (193) / novinka (825) / pojem (36) / portrét (53) / profil (100) / reflexe (27) / report (150) / rozhovor (187) / scénář (4) / soundtrack (89) / téma (1035) / televize (139) / událost týdne (292) / videohra (84) / web (46) / zoom (174)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020
Z obsahu tištěného čísla:
Hoří, mí vlastníci / Vlastníci (Ondřej Pavlík, kritika)
Jan Němec / Histoire(s) du cinéma Jana Němce (Marika Kupková, téma)
Nebýt slyšet není důvod k mlčení / Bídníci (Dan Krátký, kritika)
Tam někde ve filmu je pravda / Slitování (Jakub Felcman, kritika)
Privatizační, restituční a prostituční komedie 90. let (Kamil Fila, téma)
Milostný dopis svobodě / Portrét dívky v plamenech (Šárka Gmiterková, kritika)