Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Cannes není pro všechny / Rozhovor s Aurelií Godet

rozhovor / Anna Kopecká / 14. 12. 2015

V roce 2012 nastoupil na pozici uměleckého ředitele Festivalu v Locarnu italský filmový kritik Carlo Chatriani. Vystřídal Francouze Oliviera Pèra a přivedl si s sebou nový čtyřčlenný programový tým v čele s kanadským kritikem žijícím v Německu Markem Peransonem. Peransona doplňují Lorenzo Esposito, Sergio Fanta a Aurélie Godet, která Cinepuru poskytla rozhovor. Letošní ročník Locarna, festivalu, jehož soutěž charakterizuje otevřený výběr zahrnující hrané, dokumentární i experimentální filmy, byl jejich třetím. Locarno se v posledních letech snaží stále intenzivněji konkurovat Cannes a Benátkám. „Pro některé filmy nemusí být Cannes to pravé místo. I pro zkušené producenty bývá často v postprodukci těžké udělat si analýzu, na jaký festival se jejich film vlastně nejvíc hodí,“ říká Godet.

Tento článek není k dispozici online. Můžete si jej přečíst v tištěném čísle Cinepuru.

Cinepur #102

Článek vyšel v časopise Cinepur #102, listopad 2015.

V tomto čísle mimo jiné najdete... The Program: Pád legendy / Americká tragédie (Michal Baranovič, kritika) • Nonfikční film nejen pro zasvěcené (Lucie Česálková, téma) • Short of the Week (Matěj Nytra, web) • Racionální volba, nebo náhoda? / Historie a současnost filmové digitalizace v Polsku (Tadeusz Kowalski, téma) • Filmový festival v Římě / Boj o přežití (Šimon Šafránek, report) • Muž na laně / Nostalgie po ztracené dominantě (Šárka Gmiterková, kritika) • a další.

Obsah čísla / Koupit

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #141

#141

květen 2022



DALŠÍ ČLÁNKY


DALŠÍ Z RUBRIKY rozhovor

Hrát si s prázdným prostorem / Rozhovor s animátorem Michaëlem Dudokem de Wit

Lotyši by Zemana vyhnali / Rozhovor s Viestursem Kairišsem

Pohyb na tenkém ledě / Rozhovor s Karolínou Davidovou, Kamilou Dohnalovou a Martinem Vandasem

Bruno Dumont / Překračovat realitu

Vzdálená síla kinematografie / Komentovaný rozhovor s Leosem Caraxem

Nástrahy Disneyho zvířátek / Rozhovor s Rebeccou Stanton

Krimi jako příslib naděje / Rozhovor s kreativním producentem Michalem Reitlerem

#Hongkong Films Matter / Dvakrát o budoucnosti Hongkongu a tamní kinematografie v době...


DALŠÍ Z RUBRIKY

Španělský noir i Finchera nabídne Noir Film Festival

Top Gun: Maverick / Mentor, který nedokáže přestat být hrdinou

KVIFF: Co letos vidět ve Varech? 5 tipů Cinepuru

Hrát si s prázdným prostorem / Rozhovor s animátorem Michaëlem Dudokem de Wit

Ostrůvek náročného dokumentárního kina / Visions du Réel 2022

Editorial 141

Trojúhelník smutku: Na rozbouřených vlnách satiry

Osamění nelze utéct? / 75. festival v Cannes


POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA

Oko, které se dívá / 77. MFF v Benátkách

Moje filmy jsou pro mě dokumenty / Masterclass s Davidem Cronenbergem

Naše časy se mění / 75. MFF Benátky

Nenápadný půvab Viennale

Venuše v kožichu aneb jistá tendence současného filmu


RUBRIKY

anketa (31) / český film (117) / český talent (37) / cinepur choice (33) / editorial (116) / fenomén (83) / festival (114) / flashback (14) / fragment (18) / glosa (243) / kamera-pero (13) / kauza (1) / kniha (131) / kritika (1095) / mimo kino (190) / novinka (817) / pojem (36) / portrét (49) / profil (99) / reflexe (27) / report (146) / rozhovor (183) / scénář (4) / soundtrack (85) / téma (1013) / televize (130) / událost týdne (286) / videohra (81) / web (44) / zoom (171)